Als ambitie een droom is, dan is strategie de manier om die te verwezenlijken. Onze strategen zijn uitdagers en doorvragers. Vastbijters en opschrijvers. Samen met jou maken ze een plan dat je organisatie tot bloei brengt en de concurrentie ver achter je laat. Want merken van morgen maken vandaag plannen. De combinatie van strategie, creatie en design creëert een nieuw soort groei die nodig is om relevant en onderscheidend te zijn.
Onze strategen gaan op zoek naar de kern van wie je bent en de kansen die er zijn. Samen scheiden we hoofdzaken van bijzaken en voorwaarde van meerwaarde - tot alleen het relevante nog over is. Kritisch nadenken en durven kiezen is de kunst. Alleen dan kom je tot een plan dat past bij jouw merk, jouw markt en de mensen die het doen.
Strategie kan je op vele manieren definiëren, maar het doel is altijd hetzelfde. Of je nu op zoek bent naar authentieke kernwaarden, aansluiting bij een doelgroep of meer conversie op sociale media: strategen geven je inzicht en overzicht. Zo maken zij moeilijke keuzes makkelijker.
En wie denkt dat strategen alleen post-its plakken en lijvige rapporten schrijven, heeft het mis. De beste plannen passen immers op een bierviltje en een slimme strategie kan zomaar de vorm van een verhaal aannemen.
Ook voor een krachtige corporate story of een meeslepend merkmanifest kun je dus bij Henry terecht. Want design mag dan de taal van het gevoel zijn, zonder woorden zijn we nergens.
Onderzoek naar de markt, doelgroep en maatschappij geeft inzicht in je speelveld. Inzicht is de basis van een slimme merkstrategie.
Een merkpositionering zorgt voor zuiverheid en logica. Een 'tikkie anders' is vandaag niet meer voldoende. Om morgen succesvol te zijn, moet je radicaal differentiëren.
De energie en ambitie van een organisatie maken we tastbaar, leesbaar. Het merkmanifest is de basis van het brand design én de koers van je organisatie.
We maken onze visie op je merk visueel en presenteren dit met schetsen en moods. We maken zichtbaar hoe je de eigenheid van de organisatie visueel doorvertaalt in vorm, beeld en stijl.
Wat gaat het merk uniek maken? Wat wordt de aanjagende kracht? Wat is de radicale differentiatie die je organisatie nodig heeft om naar het volgende level te gaan? Al onze inzichten op een rij.
Je merkstrategie is een langetermijnplanning om je doelgroep te binden en de concurrentie achter je te laten.
Op welke plek gaan we wie benaderen met welke content? Een contentstrategie geeft je een framework om op een gestructureerde manier je content te creëren en het hart van je doelgroep te raken.
De combinatie van strategie, concept en design creëert een nieuw soort groei die nodig is om relevant en onderscheidend te zijn.