De digitale wereld van FoOom tot leven
In samenwerking met digital agency Onetribe hebben we het concept tot leven gebracht op de website. De 'scrollytelling' homepage neemt de bezoeker mee in de wereld van FoOom.
FoOom zeepdispensers kwam met een mooie vraag: een creatief idee dat een totaalbeeld schetst en een complete merkervaring creëert. Om FoOom onderscheidend te maken van hun concurrenten en te laten opvallen, maakten we gebruik van Dutch innovation en Dutch design.
De rode draad werd de Nederlandse traditie. Het pompsysteem van de zeepdispensers is geïnspireerd op de eeuwenoude techniek van water pompen door Hollandse molens. Het merk vertelt een verhaal over nuchterheid, ontwerptalent, innovatie en steengoede ingenieurs. En zo ontstond de pay-off, ‘Hands-on Dutch Brightness’.
Vindingrijkheid en veelzijdigheid kwamen centraal te staan in het design. Rondom elke dispenser bouwden we een fantasierijke wereld waarin onverwachte vormen met herkenbare elementen samenkomen. Van radertjes tot zeepbellen en van geuren tot kleuren.
In samenwerking met digital agency Onetribe hebben we het concept tot leven gebracht op de website. De 'scrollytelling' homepage neemt de bezoeker mee in de wereld van FoOom.