95% van perceptie gebeurt in je onderbuik, design is de taal van het gevoel. Op de weg van business naar beauty krijgt jouw merk vorm en maken we het onzichtbare zichtbaar. Je ambitie zetten we om in maximale creativiteit, en memorabel design. Een uitgesproken brand identity, ontworpen om je uniek en relevant te maken.
Brand design is het creatieproces van jouw merkidentiteit of brand identity. Het karakter van jouw organisatie, vertaald naar beeld.
Wij zijn empathische designers en dompelen ons onder in de wereld van jouw merk en jouw doelgroep. Rekening houdend met de tijdgeest, en vooruitkijkend naar waar we naartoe gaan. Het is de kunst om een geheel te creëren dat groter is dan de som der delen. Maar kort gezegd, zijn we gewoon bezeten van design en geloven we heilig in de kracht van beeld.
Hoe kan het dat je sommige merken in een milliseconde herkent of blindelings vertrouwt? Onze designers helpen je om in verschillende situaties de juiste emoties op te roepen. Of je nu een klant gerust wil stellen of een potentiële werknemer wil uitdagen. Dat doen we altijd op de manier die het beste bij jou past. Want als het karakter van je bedrijf goed wordt weerspiegeld in je merk, dan overtuig je oprecht.
Het visuele design van je merk. Je brand identity is overkoepelend voor alle visuele uitingen die je als merk hebt. Het gaat over alles wat de wereld van je merk ziet. Het maakt je uniek, herkenbaar, en aantrekkelijk voor je doelgroep.
Dit is de manier waarop je merk spreekt met de buitenwereld. Een inspirerende tone of voice geeft je merk nog meer karakter.
Een onmisbaar ingrediënt in je brand identity, het geeft je merk eigenheid en karakter. Het bevat o.a. video, fotografie, motion of illustraties die je merk herkenbaar maken.
Het brandconcept is de vertaling van de brand identity naar een inspirerend verhaal. Dit vormt de basis van alle creatieve uitingen.
Ook wel huisstijlboek of merkboek genoemd, is de verslaglegging van alle keuzes die rondom het merk gemaakt zijn. Het bevat de guidelines voor alle toekomstige uitingen van het merk.
Een merk spreekt met vele groepen, waaronder nieuwe medewerkers. Wat zijn de onderscheidende waarden je van je merk voor nieuw talent? Een employer brand is de basis van je recruitmentstrategie.
De combinatie van strategie, concept en design creëert een nieuw soort groei die nodig is om relevant en onderscheidend te zijn.