Het onzichtbare zichtbaar maken
Met video’s en animaties creëerden wij content en ‘explanimations’, die de betaaldienst van Online Betaal Platform op een toegankelijke manier visualiseren, zonder technisch te worden.
We maakten de onzichtbare mensen achter de transacties zichtbaar en openden de box, zodat iedereen erin kon kijken. We ontwikkelden een merkconcept en bouwden een fonkelnieuwe visual identity, vol heldere kleuren.
Toen Henry de ingewikkelde transactie van online betalen voor het eerst visueel maakte, was het alsof de black box zich opende. We zagen geen technisch verhaal, maar interacties tussen mensen die elkaar gelukkig maken. In onze Clever Brand Workshop werkten het idee van die black box verder uit.
Dit haakje hielp ons om de positie ten opzichte van andere aanbieders inzichtelijk te maken en creëerde de perfecte voorwaarden voor een challenger-strategie.
Met video’s en animaties creëerden wij content en ‘explanimations’, die de betaaldienst van Online Betaal Platform op een toegankelijke manier visualiseren, zonder technisch te worden.
‘Henry hielp ons om de wereld te laten zien wie wij echt zijn!’