Als je een kennisgebied claimt en domineert, creëert dat de potentie voor groei. Dat is wat de klanten van NXT pr agency, willen. Ze willen een top of mind positie nemen, een positie die hoger is dan die van de concurrentie. NXT Agency is er om gamechangers te inspireren, te begeleiden en ze te tillen naar het niveau van een Thought Leader. Zo positioneerden we NXT als De Thoought Leader van Thought Leadership.
Vanuit de strategische sessie stelde Henry een aantal insights vast waarbij het begrip 'Practice what you preach' de basis vormde voor de merkstrategie en de backbone van de visual identity. Het resultaat? Een kristalhelder concept: "We help gamechangers to become Thought Leaders.” Want waar het imago van PR grijs en stoffig is komt NXT met nieuwe energie en visie om deze markt te transformeren. Het team achter NXT Agency is vernieuwend, techsavvy met de energie van de nieuwe generatie.
‘We hebben ons PR-bureau door Henry Handsome laten rebranden. Hierdoor staat ons bedrijf als een huis! Daarnaast hebben ze de rebranding doorgevoerd op onze website.Het proces verliep soepel en we zijn erg tevreden over het eindresultaat.’