Het menselijk maken van een technisch product

Help onze misse verder vorm te geven, karakter te geven en te positioneren ten opzichte van alternatieven.


  • Merkstrategie
  • Positionering
  • Merkverhaal
  • Visual Identity
  • Digital Design

Keypath is een manier om medewerkers focus, overview en balans te geven. Met als doel fitte medewerkers die met energie en passie werken en zo het risico op burn-out terug te dringen. 

case-keypath-header

Clever

In reeks strategische sessies en met uiteenlopende methodes en oefeningen hielp Henry de founders van Keypath om na te denken over de essentie van hun oplossing, de meerwaarde voor gebruikers en de beste manier om dit naar de markt te brengen. Door kritisch te blijven en altijd de “vervelende” vragen te stellen creëerden we samen een oplossing die de wereld van HR-tech verraste. 

Design

We maken het onzichtbare zichtbaar door het effect van Keypath (focus, balans & overview) te vertalen naar patronen. De patronen vormen de basis van alle uitingen en geven de abstractie een visuele vorm, een ziel. Zo geven we een technisch product een menselijk gevoel zonder de essentie te verliezen.

case-keypath-videotop

Merkverhaal

When the work is getting ahead of you
…and the days seem fuller than the hours you have…
You feel overwhelmed
You know WHAT to do,
but you don’t know how to
You need focus in stormy weather
Logical follow ups
From chaos…
…to everything in its right place

case-keypath-videobottom

“Henry stelt de juiste vragen en brengt de zaken terug tot de kern. Zo gaven ze ons focus, een gezicht en een ziel. Gericht en doeltreffend, zonder toeters en bellen.”

Gerrit Brouwer, Co-founder Keypath

Executie

We ontwikkelden de website, stijlden de social kanalen en werken momenteel samen met partners aan het realiseren van de app.

case-keypath-collection-1
case-keypath-collection-2
case-keypath-collection-3
case-keypath-collection-4
case-keypath-collection-5
case-keypath-collection-6