Opblaasbaar vermaak bezorgt de wereld een hoop plezier. Het verhaal van JB Inflatables begint in 2004, met één springkussen. Inmiddels levert het bedrijf uit Meppel springkussens en talloze andere inflatables aan klanten door heel Europa en daarbuiten. Om door te groeien tot wereldwijde marktleider, was het tijd voor de volgende stap: een aangescherpte merkidentiteit, en een vernieuwde website.
Voor de strategische positionering vormden de klanten van JB Inflatables het uitgangspunt. Er zijn namelijk drie duidelijke doelgroepen te onderscheiden. Tot de belangrijkste afnemers behoren verhuurbedrijven, die op hun beurt omzet genereren met de opblaasattracties. Daarnaast ontwerpt en produceert JB Inflatables promotiemateriaal voor grote bedrijven, van vrolijke skydancers tot op maat gemaakte opblaaspodia voor festivals. De derde doelgroep bestaat uit klanten die complete opblaasbare speelparadijzen laten ontwikkelen. Om deze drie groepen op maat te bedienen, creëerde Henry Handsome voor elke doelgroep een eigen subplatform. Eén digitaal universum, met drie verschillende werelden. Onderscheidend in kleur, visual design en productpresentatie.