Het startpunt bestond uit de eerste outlines van een nieuwe positionering. Op basis van dat framework hebben we het merk verder binnenstebuiten gekeerd en het innerlijke karakter van House of Performance vertaald in beelden, woorden en patronen.
House of Performance laat mensen, teams en organisaties excelleren. Dat doen ze door te adviseren en te confronteren. Aan ons de uitdaging om de nieuwe positionering van House of Performance te vertalen naar vorm met behoud van de heritage van het bedrijf.
Het startpunt bestond uit de eerste outlines van een nieuwe positionering. Op basis van dat framework hebben we het merk verder binnenstebuiten gekeerd en het innerlijke karakter van House of Performance vertaald in beelden, woorden en patronen.
Wij ontwikkelden een dynamische huisstijl die de 4 pijlers van de werkwijze visualiseert (proces, besturing, gedrag en leiderschap). Deze vormen en patronen zijn de basis van de huisstijl en flexibel inzetbaar. Dit creëert telkens een ander dynamisch beeld dat tegelijkertijd herkenbaar is.
De mensen die House of Performance vormen, de ‘HoPpers’, staan centraal. Zij kunnen zichzelf op een persoonlijke pagina presenteren en blogs en artikelen delen. Zo leert de bezoeker de teamleden kennen. Er is een continue stroom aan relevante content. En House of Performance kan zich profileren als ‘thought leader’.
Kitty Ockhuijsen, Marketing Manager House of Performance
Al 3 jaar lang werken we bijna dagelijks samen aan het profileren van House of Performance via content design, infographics, presentaties en praatplaten. Niet alleen qua vorm maar juist door een clever vertaling van inhoud naar vorm zijn Henry en House of Performance een dreamteam.