Zorgen voor de nieuwe generatie

Ontwikkel een frisse en onderscheidende propositie binnen de veranderende markt van ouderenzorg


  • Strategie
  • Campagne
  • Visual identity
  • Technische realisatie

Groenoord Zorgt kwam bij Henry met de vraag om mee te denken hoe zij als thuiszorg aanbieder in een groeiende markt een onderscheidende hernieuwde propositie konden neerzetten die ruimte geeft aan toekomstige groei.

Groenoord Zorgt beeld webdesign

Clever

Na een verkenning van de markt en de behoeftes van de doelgroep was de oplossing kraakhelder: het is tijd voor een revolutie in de ouderenzorg. De huidige groep ouderen is opgegroeid in de 60’s, volwassen geworden in de 70’s, succesvol geworden in de 80’s en heeft belangrijke invloed gehad op ontwikkelingen in de 90’s en zero’s. Groenoord Zorgt weet wie deze ouderen zijn, dat ze eigenwijs zijn, en zelfstandig. Dat ze mee willen blijven doen, omdat groeien nooit stopt. Henry Handsome ontwikkelde een pakkend manifest als basis voor deze revolutie. We brachten deze generatie in beeld zoals ze zijn, trots en eigenzinnig.

Design

Verbonden zijn, actief blijven, jezelf kunnen zijn en aansluiting vinden in de maatschappij zijn de ingrediënten voor gelukkig ouder worden en vormen de basis van de huisstijl. Ze worden gevisualiseerd door diverse patronen en beeld elementen die in verschillende combinaties te gebruiken zijn.
De nieuwe generatie staat centraal in de communicatie. De eigen fotografie portretteert deze generatie, eigenzinnig, dicht op de huid, ongepolijst en vol trots.

Groenoord Zorgt beeldelementen Groenoord Zorgt logo en pay-off

jij de regie, Groenoord Zorgt

Groenoord Zorgt gelooft dat de nieuwe generatie ouderen nog volop in het leven en de maatschappij wil staan. Via onze dienstverlening dragen we bij aan het behouden van je levensstijl. We creëren een veilige thuisomgeving zonder zorgen. “Zo kan jij aandacht geven aan de dingen die je gelukkig maken.”

Groenoord Zorgt campagne Abri

Executie

Groenoord Zorgt voor deze nieuwe generatie en gaat nu de barricades op met een nieuwe identiteit, een merkvideo, en een outdoor campagne. Het pakkende manfiest bij deze revolutie is het uitgangspunt van alle middelen.

Groenoord Zorgt fotografie 1
Groenoord Zorgt visitekaartjes
Groenoord Zorgt fotografie 2
Groenoord Zorgt folder en kaarten
Groenoord Zorgt fotografie 3